Selam kızlar, gebelikte 38+1 deyim bugün çatı muayenem vardı kendimi biraz kastığım için doktor muayeneyi yapamadı.Haftaya pazartesi bir daha deneyelim yine yapamazsak normal doğum zor olur senin için daha travmatik sonuçlar doğurabilir olmadı sezaryene alırız haftaya dedi.Normal alttan muayenede zorlanmıyordum aslında ama bu çatı muayenesi can acıtan bir şeymiş tedirgin oldum.Haftaya da yapamazsak bebeğimi sezaryen doğuracağım.Çatı muayenesi ve sezaryen doğum tecrübelerinizi paylaşabilir misiniz?Bebek ve benim için nasıl iyi olacaksa öyle olsun hep diyorum ama bi yandan da çok tedirginim🥲