iremakl27 Merhaba hanımlar 34. Haftadayız biz bütün kontrolüm vardı bebeğimin gelişimi normal fakat baş gelişimi iki hafta önde gidiyormuş bunu yaşayan var mı?
Yarenelibol iremakl27 kafası bildim bileli 2 hafta önce gidiyor ama suanlık göbek önemli dedi doktorum basına bişe demio zorlar bişey olmaz diyor göbek gelişimi düzgün gittiği için evham yapma doğurursun diyor bnde korkuom açıkçası nasl çıkarıcam die 36+1
Ozge11 iremakl27 ben de 35.haftadayım canım benim de baş gelişimi bi hafta falan önde.doktorum olumsuz bir şey söylemedi.genetik dedi.herhalde bana çekmiş bende pek küçük kafalı sayılmam 😁
Birhanim 34+4teyiz bizim de başımız iki hafta önden gidiyor genetik olduğunu söyledi herhangi bi sıkıntı olacağından bahsetmedi
HavvaK iremakl27 benimkide 33+5 bana da bi hafta büyük dedi. Ama içinde kitle yada su birikmesi olmadığı için endişelenmeye gerek yok genetik olabilir dedi. Hem daha doğarkende küçülüyor kafaları. Çünkü şu aanda henüz kemikleri iç içe geçmiş değil