Merhabalar. 28+2 haftalık hamileyim. 2 gün önce doktora gittim bebeğin beyni 11mm su toplamış hemen mr’a gönderdiler beni. O kadar kötü oldum ki mr çekilirken 🥺 bebeğim asla durmadı çok hareket etti çok üzüldüm rahatsız oldu diye :( doktor da çok kötü konuştu çok korkuttu beni. Böyle durum yaşayan ve ya tecrübesi olan var mı? Mr sonuçlarını daha göndermediler