Kızlar detaylıya girdim özel İzmir’de 3 milyar ödedim bi sorun çıkmadı şükür herseyi tamam ama doktor toplasanız 2 defa renkli gösterdi kendi doktorum da bana aynı şeyleri söyledi eşime mesaj attım çok sinirlendi haklı olarak para zor kazanılmıyor hele ki Şuan borcun içindeyiz çok moralim bozuk bebeğim iyi şükür ama verdiği bir bacak resmî bir sürü birde anlamsız bir foto eşim umarım kavga çıkarmaz sinirlenip