Aryayra 39+3 çok korkuyorum galiba korkum başıma geliyor kaç gündür sancım yok doğurmak istiyorum 29 Şubat tan önce diyorudm dün geceden beri belime ara ara ağrı giriyor sancılaniyorum şuan birazcik daha da arttı ağrılar 29 Şubat 00.00 da doğuracam herhlade 😂😂 ödüm kopmuş durumda şuan 🥺 tabii her şeyden önce sağlıklı olsun da ama böyle bir günde de doğmasın ya ☹️😂