1prensesannesi__ 12. Hafta iki doktor da kıza benziyor dedi. 12 gün sonra gel kesin söylerim demişti bugün de %100 kız dedi yine de hocam sonra değişmez demi dedim 😂😂 daha benim dediklerim hiç değişmedi deyince emin oldum 🥰 sizin doktorunuz da iyice emin olmak için bekliyordur. Allah hepimize gönlümüze göre sağlıklı, hayırlı, uzun ömürlü evlatlar versin inşallah 🙏🏻