Merhaba alttan mi muayene etmişti, benim Alttan muayene sonrası aynı sizin gibi kanamalarım oldu şuan da iğneler bitti progestan fitil ile devam ediyorum ve sürekli kahverengi lekem var kese iyi bebek iyi rahim etrafı iyi bizde anlamadık kanama sebebini