ysysys Süt sağma makinesi doğumdan önce hazır olması gereken bir ihtiyaç mı acaba? Çalışmaya 1 sene sonra döneceğim, evde olduğum sürede de ihtiyaç mı? Ve ihtiyaçsa hangisi alınmalı? Manuel mi, elektrikli mi? Tekli mi çiftli mi?
3543Zz ysysys kesinlikle ihtiyaç fazla geleni sağıp buzluğa koydum bende çalışmaya 1 yıl sonra döndüm meme reddi yaşadık 4. ayda sonra zorla 6 ayı gördük sagdığım sütlerle devam ettik mama takviyesiyle mamajo marka aldım çift sağmalı 🌸
3543Zz ysysys hele ilk zamanlar süt boşalmıyor mastit olma ihtimaline karşı sağman gerekiyor almalısın yani 👍🏻
Arelmom_ ysysys bende aldım ne olur ne olmaz mamajo çift taraflı elektrikli sağma aldım manuel kesinlikle tavsiye etmem insanın eli kopuyor ebebekte hatta %29 indirimdeydi benim aldığım
Kbra_atss Lansinoh tek veya çift elektrikli göğüs pompasını almanı öneririm bende çift var 6sene önce kızımda almıştım şimdi tekrar hamileyim ve tekrar kullanıcam bir taraftan bebeğini emzirirken diğer göğüsten akan süt bizi mastit yapıyor o yüzden hem emzirip hem sağıyordum çok büyük kolaylık
Kbra_atss ysysys lansinohun kendi biberonları saklama kabı gibi oluyor zaten dolaba koyuyordum zaten sık emdiği için çıkarıp hemen sıcak suda ılıtıp biberonla veriyordum yanında gelen biberon emzikleri tam göğüs ucu gibi olduğu için meme reddi olmuyor