Seher3838 34 haftalık oldum kızlar erken doğum riskinden dolayı yatış verdiler nst de sancı çıkıyor diye bugün de ultrason da bebeğimin kalbinde parlaklık gördü doktor başına gelen oldu mu tehlikeli bisey mi
Hayalgokce Seher3838 ilk kez mi görüldü bu zaman kdar doktor ne dedi peki genelde sorun olmuyor doğunca geciyor ama bizdede var
Dora22 Seher3838 meraba canm devlet hastanesimi bendede sancı cıktı 33-1im yatış vermedi akşam sancım çıkmadı