Gmzince1222 Orta okuldan beri sigara içen bir insanım 27 yaşındayım yani düşün. Bu yaşta yaklaşık 15 senedir sigara içmişim yani az bir zaman değil. Şuan kaçıncı haftandasın? Çünkü ben de ilk başta içtim, gerçekten kötü bir bağımlılık. 6.haftadan sonra bir tiksinmeye başladım şuan 1 haftadır asla ağzıma sürmüyorum. Başkasının içtiği bile iğrenç kokuyor. İnşallah sen de tiksinirsin. Onu hatırlayan şeylerden de uzaklaş, mesela kahveden (: