Gizemzumra Kızlar selammm 7 aylık oldum bugün dogum üctetlerini ögrendim normal dogum 13.700 sezeryan 14.700 dedii sizde ki dogum ücretleri nedir acaba paylaşırsanız sevinirim🌸
Lebis35 Gizemzumra neresi burası böyle bedava gibi :) Benim haftaya mesela 33.500 sadece doğum ekstralar hariç