Birsen56 Benimde 2.ci sezaryanda küvezdeydi oğlum 1 hafta. Hemşireler göğsünü bol bol sağ dediler moralini düşürme bebeğinin sana ihtiyacı var dediler ama 1 çay kaşığı çıktıkça üzülüyordum. Hastaneden çıkmadan önceki gece eşim hastaneye gelirken magnolya aldırdım çok şükür sonrasında sütüm geldi. Sütlü Tatlı, kuru dut çay, anne keki süt yapıyor tüketebilirsiniz ve ben sütümün azaldığını hissedersem hemen gün içinde 1, 2 bardak üzüm hoşafı içmiştim. Öğün kesinlikle atlamayın az da olsa bir şeyler yiyin ve 3 litre su içmeye çalışın en önemlisi de moraliniz yüksek olsun sütüm gelmiyor dedikçe stres olursunuz ve kesilir tamamen sütünüz. Hep olumlu düşünün sütüm gelecek vs diye