Mamacitaa5 ayy hahah vallahi bende hep 29şubatta aman doğurmiyim diyordum ama artık ona da razıyım 😀🥲 bende yapıyorum inan ahududu yaprağı hurma herşey ama yine yok. Nstde sancı çıkıyor düzensiz ama ben hiç bişey hissetmiyorum, ilk doğumumda da sancım olmadı galiba suni isteyecem yeter ki doğsun artık