Babyada Kızlar adete 4 gün var ama kasığımdaki ağrı falan baya geçti. Sadece belim eğilip doğrulurlen ağrıyor bir de akıntım var. Acaba bu ay hamile değil miyim ki , neden geçer ki belirtiler 🥺
ebruli2210 Babyada benim de gaz sancım vardı çok fena bu sabah kesildi sadece göğüs hassasiyetim kaldı o zaten regl olacağım zaman oluyor sabah negatifi gördüm zaten biraz üzüldüm :(
bsra4213 Babyada ayyy şaka aynı beliritler var ve 4 gün var adetime oturdukça kalktıkça beliç çom ağrıyor
Maviii_98 Babyada benimde ilk belirtim bitmeyen akıntıydı 4 gün varkende var sonra ben iki gün gecikmeyle test yapmıştım çok silik görünüyordu
Babyada momofmychildren bilemedim ki, ilk kez bu kadar erken başlamıştı belirtiler ama gün yaklaşınca azalması ve kasığın geçmesi şaşırttı beni
Babyada bsra4213 valla bilmiyorum ki artık kendimi dinlemiş gibi mi oluyorum diye düşünüyorum, test yapınca belli olacak bakalım 😅 siz yapmayı düşünüyor musunuz test
Babyada Babby of valla bende bilemiyorum belirtiler şaşırtıyor insanı çok benzer ama nedense bugün belim ve başım ağrıyor sadece, kasıgım geçtiğimiz günler gibi değil 🥺