bbaby44 Cansu-can benim.nişanim.geldi ve doğum sancisi.cektgm surede devamli.parcalar gelmeye devam.etti ara ara normal yani o gelir ara ara kan da akiyordu hatta ona bile normal rahim.agzi aciliyor dediler
Cansu-can senafa_ doktoruma mesaj attım sordum evde süreci takip edebilirsin dedi. Ağrım sancım yok o yüzden gitmedim
senafa_ Cansu-can hmm benim sabah nişan geldi sonra hafif sancılar esliğinde gün içinde yine geldi gece dogurdum
Cansu-can senafa_ benim sancım ağrım yok kanama filan da yok o yüzden evde takip ediyorum bakalım inşallah başlar sancilar
bbaby44 Cansu-can benim sancimda yavas yavas baslamisti dger gece nişan geldi ve dogum sancim devam ederken geliyordu sancin sonradan da baslayabilir takip edersiniz