fyzvrl askım düşük yapıyorsun o zaman benimde öyle başladı çok benzer bir durum ben 2gün arayla beta takibi yaptım 5 değer düştü 15 değer yükseldi durum bu şekilde gittiği için ve yani 6. Haftaya girdiğim halde kese göremedik cuma günü kurtaj oldum en son bir sonraki gebeliğimde risk yaşamak istemedim tüpler vs zarar görmesin diye kurtaj öyle korkulacak birsey de değilmis bebekte gelisim bozuklugu oldugu bariz belliydi bende Allahtan hep sağlıklısını diliyoruz ben geç kalmanı tavsiye etmem benim başıma bu olay geldiğinde hiç kimse ay ben yaşamadım bu durumu dedi erken fark etmen büyümeden sana zarar vermeden iyi olmus tabi aynı hastanede yaptırmadıysan referans farkı olur ama hesaplamaya göre 400 değer falan olmalıydı benim ki de böyle olduğu için söylüyorum yanlıs anlama lütfen dr’a git kesinlikle dualarım seninle