Ozgenaydemir 9+5 herkese selamlar dün akşamdan beri başlayan kanamam vardı sabah dayanamayıp hastaneye gittim kalp atışını duydum hamdolsun ama kese etrafında ciddi kanama mevcutmuş benim gibi yaşayan ve gebeliği sağlıklı bir şekilde ilerleyeniniz var mı? Çok tedirginim olumlu şeyler duymak istiyorum 😞
Bircanm Ozgenaydemir benim 5. haftada olmuştu acile gidip ilaç verilmisti 7. Haftada normal kontrolde hala kese etrafında kanama vardı ama şükür sonraki haftalar geçti şimdi doğuma gün sayıyoruz 36+3 olduk Rabbım sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 💕
eminece93 Ozgenaydemir progestan fitil ve igne veriliyor, bebeginiz büyük Allahin izniyle birsey olmaz , tuvalet dışında kalkmayin bir sure hersey yoluna girecektir. Bende 3 haftadır yatiyorum kanamadan dolayı pitil iğne yatis derken azalmis
Hatice4200 Ozgenaydemir benim kuzenim yaşadı sadece tuvalet ihtiyaçı harıçı hiç kalkmadı hep yattı ama çok şükür bebeğine sağlıklı bir şekilde kucağına aldı rabbim sizede nasip etsin inşallah 🙏
Haticegoy-- Benim 3 ve 11 inci haftalarda oldu hastanede kaldım serum falan durdurdular sonra geçti şimdi 17+3 deyim sancın oluyo mu benim hala oluyor
Ozgenaydemir Haticegoy-- Bende ek olarak baş ağrısı sıtma ve ateş çıktı suan sadece yatıyorum malesef 😞
Ozgenaydemir eminece93 Bende progestana başladım dün serum verildi progestanın iğnesi yapıldı Rabbim tüm evlatlarımızı bağışlasın inşallah 🤲🏻
Ozgenaydemir Hatice4200 Çok mutlu oldum ☺️ darısı bizim başımıza inşallah insan ister istemez panik oluyor
Barlas_mom Ozgenaydemir ilk hamileliğim öyle geçmişti 4 ay sürdü hep yatıp dinlendim progesteron kullandım. Ama geçti 4 ayın sonunda 🙏🏼
Ozgenaydemir Barlas_mom Ya benim ellerinizden öper bir kızım var okula götürüp getirecek kimsem yok mecbur ben gidiyorum yoksa bende istirahat edicem ama malesef öyle bir durum olmuyor 😞
Tlykrcc 5+4 üz. Bugün kanama oluştu, doktorumuz 1 hafta boyunca dinlenip , progestan kullanmamı önerdi
Ozgenaydemir Tlykrcc Bende aynı tuvalet harici kalkmamaya çalışıyorum inşallah bu günlerimiz sağlıkla geçer🤲🏻