Stres olma hiç bende internette birsürü yazı okudum video izledim bi önyargı geldi dedim olmicam sonra doktor beni ikna etti oldum iyi ki de olmuşum 2 gün sonrasında elimi çok kötü kestim olmasaydımda yapcaklardı. Sadece iki gün heryerin ağrıyo kolunu kaldıramıyosun atesin çıkabiliyo cok normal sıcak bi duş alırsın iki güne yanetkisi geciyo