Elamomy Betulllb yanı kısıye gıre degısır jelle ıkı parmak iceri giriyor catıya bakmak ıcın ve bastırıyor 30 sn lık olay
Ebru3457 Bende birşey merak ediyorum devlette çatı muayenesi yapılıyor mu acaba 39 haftalık olacağım cuma günü randevum var ama doktor çatı muayenesi vs hiç birşey söylemedi
071018 Ebru3457 hayır acil durum da gidersen o şekilde bakıyorlar doğum yakınsa yoksa yapmıyorlarmış bende dün doktora sordum bu şekilde cevap verdi
melektpcu Hiç kendini korkutma kendini kasma saniyelik olay burada öyle anlatanlar oluyor ki bende ön yargıyla gittim ama hiç kendimi kasmaya değmezmiş, herkese göre değişebilir tabi ki ama kendini kasmadığın sürece sorun olmaz canım
Ebru3457 071018 anladım canım 38 de gittim en son şimdi 39 da gidicem ama doktor çatı muayenesi vs birşey demedi sormak istedim
071018 Ebru3457 ben doktor dan rica ettim catim dar ise neden o kadar hafta bekliyim diye normalde yapmıyoruz ama senin kine bakalm bidahaya dar ise ameliyat günü veririz dedi isteğe bağlı sezeryan da yapmıyorlar
Ebru3457 071018 evet isteğe bağlı sezeryan yapılmadığını biliyorum devlette sadece çatı muayenesini merak etmiştim
eda006 Bence doktordan doktora göre değişiyor ben acı çektim iki parmağıyla yaptı ama bir anda daldırdı ve sağa sola çok bastırdı