Halidee Melikee738 benim de o haftalar da vardı. Sende doktora git mutlaka. Ben doktora gittim düşük riskin yok ama yine de düşük önleyici ilaç yazalım dedi. Kullandım 1-2 haftaya geçti.
Halidee Melikee738 benimde öyle olmuştu sanırım içerde bir yerde kalan kanlar atılıyor. Benim gün geçtikçe azaldı sonra tamamen kesildi. Doktor da düşük riskim kanama alanın yok demişti zaten