Pinkk444 Kızlar toxoplasma IGM değeri sınırda çıktı böyle çıkan var mı ne oluyor bir sıkıntı olur mu pozitif değil ama değer sınırda yazıyor ne demek oluyor bilen yazabilir mi doktora daha gidemedim merak ediyorum
Epifizbezi Pinkk444 benim değer yüksek çıktı doktor başka bi teste yollayacak vücütta risk var ama sıkıntı olmuyor ilk çocuğumdada vardı sizde ikinci testi yaptırın isterseniz rahat olur kafanız
Selothatun Pinkk444 şu videoyu izlemenizi öneririm. Geçen gün bende yüksek pozitif ve negatifleri görünce korkmuştum.
Ayseumut Pinkk444 mutlaka baska hastanedede yaptırın benm pozitif cıktı 1.06 felan baska hastanede negatif geldı yalancı pozitiflik sayıldı
Pinkk444 Ayseumut 0.90 benim sınırda yazıyor anlamadım gitti ne dicek doktor acaba ne pozitif ne negatif arada bişey. Olmadı başka hastanede tekrar veririm bakalım
Ayseumut Pinkk444 sizinkide cok dusuk bı rakam profesor bı doktor bu testleri Mutlaka üniversitesi hastanesınde yaptırın dıyor bnm devlette cıkan pozitif üniversite hastanesinde yapılan Negatif hatta gecen bi bayanında burda pozitifti ben söyleyince üni hastanesnde yaptrdı tekrar negatif geldı