biranneo_ ben 31.haftada çektirmek zorunda kalmıştım. Dayanılmaz kaburga ağrısı vardı, akciğere baskı yapıyordu. Akciğere sıkıntı yaratıp yaratmadığını görmemiz lazım, bebek zaten büyük sıkıntı olmaz dedi uzman doktor. Kendi doktorum da sıkıntı olmaz diyince çektirmiştim