Ballkupu Kızlar ovulasyon testini 4-5 gün önce bıraktım tek cizgi olduğu için şimdi tekrar kullandim ve silik cizgi var sizce hamilelik olbilir mi ?
Alicegurd 5 gün sonra varsa kanda çıkar canım bende böyle oldu gittim 0.400 çıktı beta 5 gün sonra 31 olmustu Ama bebis gelisme göstermedi sonra :( Umarım gebesindir ve sağlıkla kucağına alırsın bebişini