31.haftadayım,benimde uzun süredir yaşadığım bir durum.Bundan dolayı daha dün gece acilde nstye girdim çok şükür herşey normaldi.Doktorum bu haftalarda istemedikleri bir durum olduğunu belirtti.Kasılma kabul ediyorlarmış.Ama yaşayan o kadar çok gebe var ki.Kiminde açılma,rahim ağzında kısalık vs. sebep oluyor,kiminde de sertlikten başka bir problem oluşturmuyor rahat 38.-39. haftaları görüyorlar.Çok stres yapmadan kendini koruyarak süreci takip etmek lazım.Doktorunuza söyleyin mutlaka takviye verecektir magnezyum,progestan fitil vs.