Ezgicelll34 Bu ay 3 tane yumurtam oldu 24mm çatlatma iğnesi oldum iğnenin üstünden bugün 10 gün oldu yükselir mi sizce ?
Merve-metin Ezgicelll34 bilmiyorum post yukarı kalsın ama sanki 12.günden sonra kan verin diyorlar burada çoğu kişide o şekilde okumuştum ben
Ezgicelll34 Merve-metin kaset testler negatife dönünce vereyim dedim bide açıkçası ağar bir grip atlatıyorum ilaç alıcaktım sonuca göre ama riske de atamamdım
Merve-metin Ezgicelll34 işte burada gördüklerim hep negatife döndükten sonra bi kaç gün sonra pozitif oldu diyenler var ondan dedim canım tabi bu konuda çok fikrim yok ama istersen doktoruna sor ona göre hafif ilaç yazabilir her ihtimale karşı