Toprak-Elif Kızlar ilk doz aşıyı olduktan sonra grip gibi hasta olup yatağa düşen oldu mu bu Sadece bende mi oluyor.??
sariniz13 Merve_3351 bence yaparlar ama genede arayıp bir sor derim çünkü 2.doz için banada 28.haftada gel dediler doktorun onay verirse
Merve_3351 sariniz13 dr. Sordum bi ksc gun önce saglik ocagndaki aile hekimine git dedi gec kaldın felan demedi neyse evimin yaninda Allahdan gidip soruym🫶
Toprak-Elif Mormnekse bende pazartesi vuruldum dün iyiydim ama bugün kafam kalkmıyor sürekli hapsuruyorum ateşte var 😮💨
Hamisbayan Toprak-Elif bende ikinci dozda ölüyorum gibi hissettim kusma ateş titreme kalp sıkışıklığı sabahı zor ettim
Toprak-Elif Ygmr01 bana aile hekimi 18. Haftada ilk doz için mesaj attı ama ben şehir dışında olduğum için. 1 hafta geç gittim. Saglik ocağına gebelik bildirimi yaptıysanız takip ediyorlar.