Hilaalc Kızlar 32. Haftada çalışabilir raporu aldım şuanda 37. Haftaya giricem ve raporum 24 şubata kadardı ilk aldığım rapor artık çalışamaz raporu almam lazım nasıl yapıcamm
denizalismom Hilaalc tekrar rapor almanıza gerek yok. Çalışabilir raporunda alt kısımda iznin başlayacağı tarih yazıyor.