Pazar günü kan vermiştim 579 çıktı 2 gün sonra yani salı yine verdim 863 çıktı dokuyorum iki katı olması gerekirdi yarın yine ver dedi başına böyle bir şey gelen var mı böyle olup olumlu sonuç alan çünkü daha önce kimyasal gebelik yaşadım yine mi olacak korkusu sardı