dilekk11 sezeryan sonrası normal doğum yaptım, uyarı açılmayı da tetikliyor. Suni de çok korkacağınız birsey değil. Ben 3.5 cm den sonra epidural aldım, sonra biraz suni desteği de vermişler, ben uyuyordum o ara😄 uykudan uyandım tam açıklık vardı. 20 dk içinde de doğdu. Benim de bir türlü açılmam olmuyordu, 42+1 de ebem ve doktorum ayrı ayrı uyarı vermese muhtemelen doğumum başlamazdı, zaten olmasa bile fitil verip uyarı verecekti. Doktorsunuz normal doğum taraftarı bir doktorsa zaten elinden geleni yapacaktır. Olmaza zaten sezeryan olursunuz. Umarım istediğiniz gibi bir doğum olur 💕