Kızlar dualarınıza talibim.Bugün 39+5 olduk. Kaç gündür nst ye giriyorum ne sancı var ne açılma. Bugün doktorumuzla beraber karar verdik yarın sabah saat 7 de suni sancılı doğuma giriyoruz. Çok korkuyorum. İlk doğumum diil ama aşırı korku var. Lütfen bizim için dua edin. Rabbim herkese hayırlı ve tek avazlik doğumlar nasip etsin inşaallah 🤲