Evet ilk olarak 11 haftalıkken seğirme, kelebek kanadı gibi veya pıt pıt şeklinde hisssediyordum. Herkes gaz dedi.
Bu hafta 13+1 ve artık o pıt pıtlar daha güçlü. Ve balık gibi bir kayma hissi eklendi. 32 yaşına kadar böyle bir gaz hissetmediğim için bunun bebek olduğuna eminim.
Bebeğim de yaklaşık 1 hafta kadar önden gidiyor. Şu an 14 hafta diyebiliriz.
Evet bence gaz değil ve erken hissediyorum :D
Var mı benim gibi olan?