seymaa7 Kızlaar haftaya çarşamba dikişlerim alınıyor nasıl bir işlem doktorum 5 dakikalık bir işlem diyor detay vermiyor serklaj yapılırkenki gibi anestezi yapılıyor mu aç yada tok gitmemiz fark ediyor mu
Civciv53 seymaa7 bende serklajlıyım burdan aldıranların yazdıkları kadar biliyorum çok kısa ağrısız bir işlemmiş. Spekulum takıp hemen alıyorlarmış dikişi canım aneztezi falan gerekmiyormuş. İnşallah doğumunda güzel geçer sağlıkla alırsın bebeğini 🤲🏻🥰