Sencerturgut Yok yok korkmayın. Benimde ilk gebelik olduğu için bilmiyordum. 2 günde bir kan verip sağlıklı artış var mi ona bakin ilk sonra beta yükselince 3500 de anca karından görünüyor kese. 1500 lerde anca vajinal görünür diye biliyorum. Neler yaşadım ben kalp atisi yok dedi gebelik sonlanir bikac güne dedi. Son dk kalp atisi gördü 😂