Kızlar 27+4 haftalık hamileyim.Çalışıyorum,gün içinde bebeğimin tekmelerini çok hissetmiyorum yani çok ara ara hissediyorum.Akşam eve geldiğindede çok sık hissetmiyorum ara ara sadece hissediyorum.2 hafta önce içindeyken gün içinde hiç durmuyordu sürekli hareket halindeydi ama işe geri döndüğümden beri çok azaldı.Geceleri de yani uykudan uyandıracak kadar bir tekmeler yaşamıyorum.Ya da bebek tekme atıyor,ben hissetmiyorum uyurken.Uykum ağır çünkü.Ultrasonda doktor yani çok şükür el ayağıyla ilgili bişey demedi hiç.Yine de korkuyorum neden çok hareketli değil