Kaanalp ilk hamileliğimde hem taş hem genişleme vardı böbreğimde. İki kere operasyon geçirdim stent takıldı. Doğumdan sonra stent çıkarıldı normale döndü. Şimdi ikinciye hamileyim diğer böbrekte taş çıktı ama ilkteki gibi ağır geçmedi ara ara enjeksiyon yapıyor sızı ile geçiriyorum. Benim vücut hamileyken böbreklere bişey oluyor.