3 aylık hamileyim ama her bir yemek yediğimde sanki göğüs kafesimde kalıyor gitmiyormus gibi hissediyorum nefes almamı zorlaştırıyor sanki ve beni çok rahatsız ediyor istifar edince ancak o his geçiyor ve rahatlıyorum ve bol bol su içiyorum sanki boğazımda kalmış birşeyi su indirecek gibi hissediyorum öyle bir his ama su içmek de ise yaramıyor bu normalde aynı durumu yaşayan oldu mu bende mi anormallik var bilmiyorum bu hep böyle mi gidecek