naz_kirez Merhaba arkadaşlar hepinize sağlıklı günler . 29 haftalık hamileyim . 25. Haftamda şeker yuklemesi yaptım. Açlık şekerim sürekli yüksek çıkıyor . Ne yapsam dusuremedim . Diyetisyene de gidiyoum diyet yapıyorum . Sabah akşam yürüyüş de yapıyorum ama düşmüyor . Benim gibi bu durumu yaşayan var mı ne yaptınız . Bu arada açlık 120 gibi bazen daha düşük . Şimdiden teşekkürler 🌼
Deletedmom_88 Beyaz unlu gıdalar, pirinç gibi şeyleri de hayattan çıkarmak bu süreçte çok faydalı olur diye düşünüyorum. Gerçi diyet de yapıyormuşsunuz, programınız nasıl bilmiyorum ama