izobellaaa-_- Kızlar dün kontrole gittim kilosu 508 çıktı boyu 30 cm çıktı nasıl sizde durumlar dün 22+2 haftalıktım bu arada yada bu haftalarda ne kadar dı bebekleriniz
bebegimhayalim izobellaaa-_- tam 23+0 detaylı da 565 gramdı kiz bebek şuan 36+0 olduk çok şükür bugün görüş günümüz bakalım ne kadar olduk 🥲
Busragokhan0911 izobellaaa-_- canım ben 21+2de gitmiştim detaylı usg için kilosu 480 gramdı. Benim de kız. Bu hafta yarın tam 23 olacağız. Cuma günü de tekrar randevumuz var bakalım kaç olduk 😄😄
bebegimhayalim izobellaaa-_- eyvah Allah kolaylık versin ben bu haldeyken zor diyosam sen neler yasiyorsun kim bilir 🥲😂
Busragokhan0911 izobellaaa-_- boyunu söylemedi. Kağıtlara baktım ölçüm almamış ☺️ bende boyunu merak ediyorum sizin kaçtı
izobellaaa-_- Busragokhan0911 26 cm idi dün de gittim 30 cm olmuş bana boyunun 5 gün ileride olduğunu söyledi ama genel olarak bu haftalar da herkes aşağı yukarı aynı yazmış valla bilemedim 😀 🤷♀️
izobellaaa-_- bebegimhayalim sorma canım yorgunluğu bi köşeye at bunalım çok zor çocuğa kötü davranmak cüzdan şu bu çok zor of😀