Bendede 7 haftalıkken başladı kahverengi akıntı, 9. Haftada bitti 2 haftadan fazla sürdü ama bu süre boyunca wc harici ayağa kalkmadım sabah akşam progestan fitil kullandım ayaklarınızı yüksekte tutun uzanırken allahın izniyle geçiyor stres yapmayın sakın , bazı insanlarda aylarca kanama olabiliyormış bünye meselesi doktor bişey yok dediyse canınızı sıkmayın ama tedbiride elden bırakmayın