Aybkezr Kızlar ölmek üzereyim 9 haftalık hamileyim ve aşırı öksürügüm var geçmek bilmiyor üç haftayi geçti oluyorum artık oksurmekten hamile iken öksüren varmı varsa nasıl geçti ilaç kullanabildiniz mi
Tatar59 Aybkezr dâhiliyeye gittim. Faranjit vardı antibiyotik verdi doktor. Geçti öksürüğüm de yavaş yavaş. Onun dışında ıhlamur ve bal zencefil tükettim hep.
06oyku Aybkezr mandalina kabuğu soyup cezvenin içine at sonra su koy 5 10 dakika kaynat süzdükten sonra bal koy karıştır iç canım