karabalk1 Esraabbaa valla hiç bilmiyorum benimde ilk gebeliğim kendi sancısı tercih ederim tabii ama açılma olmadan veriyorlar mı
Nur_Alp Esraabbaa Benim bebiş sabahı bekleyemedi hastanedeyim 2 cm açılmam var aşırı sancım var sancı gelince kafamı vuracak duvar arıyorum açılmam ilerlerse inşallah bugün doğuracam korktuğum başıma geldi çocuğum 29 Şubat’ta doğuyor 🥺😂😂
minnos1mom Nur_Alp Rabbim yardımcın olsun sağ salim kucağına alırsın inşallah, Rabbim kolaylık versin inşallah
Selmabaydar_momy Nur_Alp sagliklla kucağına al canım. Neyse artık 4 yılda bir kutlarsiniz doğum gününü 🙂🙂
Esraabbaa Nur_Alp yaaaa o kadar söylendik 😂 ay olsun olsun allah yardımcın olsun hadi sağ salim bir avazda kavuşun inşallaaahhh 🙏🏻🙏🏻🙏🏻 bizi de haberdar et iyi oldukça
Pelinpelin Nur_Alp aaay maşallah sağ Salim kucağına aldırsın Rabbim tarih konusunda yapacak bişey yok canım 😂❤️
Nur_Alp minnos1mom amin inşallah bekliyorum açıklık olması için sürekli sancı geldiği için yürüyemiyorum ya
Twochildren Esraabbaa 39+4 doğmuyor deyip durdum bugün sonra ayaklarım şişene kadar yürüdüm sıcak suyla uğraştım şuan sancılarım var annelerrrr hadi inşallah hepimizin olur doğururuz 🙏🙏
Nur_Alp Twochildren amin inşallah sağlıkla alın kucağınıza inşallah 😍 bende bekliyorum gözlerim şiş sancılarım la doğum yapmayı bekliyorum 🥺
Esraabbaa Twochildren ayy allahım darısı banaaa 🙏🏻🙏🏻 allah yarcımcın olsunn inşallah çabucak kavuşun 🙏🏻