Kızlar bilenler bilir haftalardır çok şiddetli bel ağrılarım var ilkten belden kalçaya vuruyordu haftalarca öyle devam etti bir kaç gündür de direkt belime vurdu sağdan sola komple uzun bir çizgi şeklinde ama çok şiddetli. Doktora gittim ultrasonla baktı vajinal muayene etti sorun yok dedi magosit magnezyum verdi iyi gelecek dedi bir aydır kullanıyorum yok daha da arttı soda iç dedi her gün içiyorum. Belimden kasıklarıma doğru vuruyor suan bekarlıktan beri bel ağrılarım vardı benim ama bunun yanında o hiç birseymiş gerçekten.Allah aşkına başına gelen var mı n’aptınız geçti mi hala devam mı ediyo doktor geçecek geçmezse azalacak dedi daha da artttı ağırlık önüme geldıkce belim kopacak gibi oluyor sanki belden altım bir vücut belden üstüm bir vücut gibi 😞 acile gitsem parol serum istesem doktor takar mı iyi gelir mi onu da bilmiyorum çare arıyorum 😞😞