Sevimgencer Kızlar merhaba buyuk abdestımın rengı baya koyu bugun doktora gıttım sormayı unuttum kalp atıslarını duyunca heycandan sizinde ole sorunlarınız var mıı önemlı bır durum mu yoksa normal bır durum mu ekstra bır ılac kullanmıyorum
Yagmurerol Sevimgencer ilaclardan oluyor o sanirim, Ya bendede bikac gundur diskida iltihap akinti gibi biseyler goruyorum. Bu durumu yasayan varmi ya
Sevimgencer bulutunannesi33 bı tek folık asıt kullanıyorum da ınternetten arastırdım da demır ılacı falan dıyor ama ben onları kullanmıyrum