duyguayan2110 hayırlı olsun. Sağlıkla gelsin. Bende de iki kız var Allah nasip ederse bı tanede oğlan istiyoruz.tabi Allahın izniyle. Afedersiniz sorum için yumurtlama gününden sonra ilişki olunca erkek olma ihtimali çok diyorlar doğrumu acaba ? Fark varmı bu hamilelikde diğerleri ile.