Nissyoo İlk doğumumu saadet hanımda yaptım. 2.ye hamileyim bikaç kez aytekin hanıma gittim. Ssvd yapsam onda devam edicektim ama vazgeçtiğim için saadet hanıma geri döndüm.
Bide 3 sene önce saadet hanım çok revaçtaydı ve yoğundu biraz pişman olmuştum ilgi olarak. Şuan daha sakin mesela Aytekin hanım çok yoğun ben yoğun olanlara gitmeme kararı aldım 😅 bide saadet hanımın soğuk kanlılığı hoşuma gidiyor