Ask_kokulum Nişan renkleri nasıl olur sabah benden iki damla kadar sarı akıntı geldi normal de sarı akıntım oluyordu hep ama bu farklıydı nişan olabilir mi
Nnoktaa Ask_kokulum nişan genelde pembe kırmızı açık kahve tonlarında jöle gibi olur. Ayaklarınızı üşütmüş olabilirsiniz akıntının yoğunluğu ve rengi bu yüzden değişik olabilir
minikfasulyeannesii Ask_kokulum çok afedersiniz özür dilerim sümküsü yapısı var pembemsi gibi kahverengimsi oyle bişey
myangelson Ask_kokulum benim şeffaf sarı arası bir renk geldi. Kıvamı çok farklıydı belliydi nişan olduğu. İnternetten fotoğraflara bakın isterseniz ben bakınca kesin emin olmuştum
elmaelmaelma Nişanın rengi değişebiliyor. Kırmızı, pembe, kahverengiye dönük veya sarımsı şeffaf gibi. Ama kıvam olarak jöle gibi olur, normal akıntınız gibi olmaz.
elmaelmaelma Ask_kokulum 39 + 5 im Ask_kokulum O zaman yüksek ihtimalle nişan olabilir. Ama nişan gelince doğum hemen olmuyor, 1-2 gün hatta 1 hafta sonra olanlar var. Özel hastaneye gidiyorsanız doktorunuzu bilgilendirin. Onun haricinde sancı ya da suyunuzun gelişini bekleyebilirsiniz evde. Hemen hastaneye başvurmayı gerektirmiyor nişan gelişi.
mrsmom_ Ask_kokulum ay bugun benimde öyle geldi cok afedersiniz uzayan bişey dmi? Hiç Nisan olarak dusunmedim ben
minikfasulyeannesii elmaelmaelma kişiden kişiye değişir biliyorum ama benim o gün içinde doğumum olmuştu ( oğlum) Rabbim herkesi bir avazda kurtarsın (amin)
elmaelmaelma minikfasulyeannesii nişandan sonra sancı, su gelmesi hiçbir şey olmadan mı doğum yaptınız?
minikfasulyeannesii elmaelmaelma hastaneye gittim orda çatala yattırdı ebe sonra bişey yaptı sonra suyum geldi ama doğum sırasında da sancı çektim kolaydı ilk hamileliğime göre
elmaelmaelma minikfasulyeannesii ebe suyunuzu patlatarak doğumunuzu başlatmış, yani nişan geldi diye başlamamış doğumunuz.
elmaelmaelma minikfasulyeannesii nişanın gelmesi hemen doğumun başlaması demek değil. Gitmeseydiniz günler sonra olabilirdi doğumunuz. Siz nişan geldi diye acele edip gittiğiniz için suyunuzu patlatarak doğumu başlatmışlar. Sancınız gelmeseydi suyunuzu patlattıkları için sezaryene alınmak zorunda kalırdınız. O yüzden nişan geldiğinde acele etmeyip doğal süreci beklemek daha iyi.