Bestee95 benim başından beri bulantım olmadı çok şükür, fitil kullandm başta kanamam olmuştu geçti oda, şimdide ayakta fazla kalınca ağırlık oluyo karnımda baya, bi post açtım geçen korktum açıkçası söylenenlerden, perinatolojiye felan görğn dediler bana, rahim boyunu felan baktır sıkıntı olabilir diye. Zannımca fazla yorulunca oluyo ağırlık hissi ,dinlenince sıkıntı yok çünki..
Birde hazmedemiyorum bikaç gündür yediklerimi,sizdede oluyo mu sindirimde sıkıntı