Geçen hafta aynı durumu yaşadım ama benim sağ sol iki tarafta da vardı ağrı son haftalarım normaldir diye gitmedim doktora bir gece bekledim ama o gece sabaha kadar uyuyamadık adım dahi atamıyodum çünkü sanki kemiğim kırılmış gibiydi.Benim erken doğum ihtimalim çok yüksek bu yüzden doktorum muayene ettiğinde neden ağrın olduğu gün gelmedin neden bekledin dedi bebek gelmek istiyo kanala girmiş dedi hemen yatışımı yaptılar iğneler ilaçlar yapıldı 2 gün hastanede kaldım sonra geçti çok şükür iyim şuan yarın kontrolümüz var bakalım ne dicek doktor kısacası o tarz ağrıları geçer diye beklemek doğru değilmiş eğer hâlâ devam ediyosa mutlaka doktorunuza görünün sağlıcakla alalım inşaAllah kucaklarımıza yavrularımızı 🌸