izelzengin Merhaba anneleeer, 25. Haftaya girdim bir haftadır belim ve sırtımda inanılmaz ağrı yaşıyorum sanki belime bir şey sokuluyor gece uykuları haram oldu tecrübeli annelerden tavsiye varsa seve seve dinlerim 🥺🌸
Merall22 izelzengin 31+3 yaklaşık bir haftadır bende öyleyim bacak arama yastık koyup sırtımı eşime sıvazlatıyorum
Busragokhan0911 izelzengin ben 23 haftalığım bende de bacak, bel ve kasık ağrısı arttı. Bazen şiddeti artıyor. Doktor bu haftalarda normal dedi. Magnezyum eksikliğinden ağrıyı çok hissediyorsun dedi ve magnezyum yazdı
SSenaaa izelzengin bnde öyleydim canım dayanamayinca doktoruma söyledim sade maden suyu iç dedim ama ben içemiyorum o yüzden magnezyum verdi şükür rahatım şimdi daha hafifledi doktorunuza söyleyin bnce
incim2306 Ben de 24 haftayım benim de belim ve bacaklaırm ağrıyor ama gün içinde yürüyüş yaptığımda daha az oluyor hareket lazım bize