Yasdervse Yasdervse geçmiş olsun Ebruyi canımmm sşmdi yanıtını gördüm sağlıkla evladını kucagına al inşallah yara dondurma sonrası kanama veya lekelenme oldumu hiç
Goktug16 Yasdervse tekrar muayene olamadım 2 seans gerekebiliyor demişti doktorum iyilesmezse o ay hamile kalmışım o yüzden bakmadı doktor
Goktug16 Ebruyi 2 seans mi oldunuz 1 seansta geçti mi bana doktorum tekrar kontrol edemedi dondurma işleminde sonra hamile olduğumu öğrendim
Ebruyi Goktug16 tek seans oldum kontrole gittim gecmedı 2. Seans dedı bende ona guvenmedım docent baska doktor gittim oda dedıkı 2. Seasnsa gerk yok cocuk deneyebilirsiniz dedi ve hanile kaldım dogumdan sonra baktırırım genel kontrol